Viôt la version on line / Facebook |
|
Preseadis e Preseâts
Al è cun plasê che Us segnalìn lis iniziativis
|
|
|
“Flon Flon & Musute” une storie di pâs al SMO
Vinars ai 14 di Otubar dopli Apontament pal public e pes classis di arlêfs des scuelis primariis di Sant Pieri dai Sclavons
Il teme dal confin e des barieris linguistichis e culturâls, chel des vueris e des profugancis, al sarà il cûr di une iniziative programade par Vinars ai 14 di Otubar, li dal Smo, a Sant Pieri dai Sclavons, e nassude de colaborazion tra la ARLeF, l'Istitût pe culture slovene (Isk) e la Associazion culturâl “El Tomât” di Buie. A saran presentâts il libri “Flon Flon & Musute”, vincidôr dal premi Andersen intal 1996, e il so video animât te version furlane (musicât di Leo Virgili).
Intal prin dopomisdì, aes 14.30, al sarà il moment dai fruts des scuelis primariis, cun proiezions e leturis par furlan e sloven par cure di Laura Nicoloso e di Marina Cernetig, e lis riflessions su la atualitât.
Po dopo, aes 18.00, al sarà l'incuintri viert al public “La vuere no mûr mai”, cu la presentazion dal libri e dal video e i intervents di Živa Gruden vicepresidente dal Isk, Lorenzo Fabbro president de ARLeF, Maša Klavora de Fondazion Sentieri della Pace, Livio Sossi docent di leterature de infanzie te Universitât dal Friûl e te Universitât dal Litorâl a Cjaudistrie e Guglielmo Pitzalis de associazion El Tomât.
La serade e sarà inricjide des leturis bilengâls di Nicoloso e Cernetig, e si sierarà cuntun ghiringhel furlan/sloven.
Fracant chi o podês sâve di plui
lei online |
|
|
“Premi Gjso Fior" Ultin dîs par partecipâ al Concors di PoesiE
I elaborâts a varAn di rivâ dentri dai 31 di Otubar dal 2016
Al è rivât ae sô 11me edizion il Concors Internazionâl di Poesie che chest an al celebre il centenari de nassite dal poete Gjiso Fior.
Dôs a son lis sezions: une pai autôrs che a scrivin par furlan in dutis lis sôs varietâts; la seconde par ducj i fruts des Scuelis Primariis dal Friûl che a podaran partecipâ cuntun massim di trê poesiis cun teme libar.
In ocasion des celebrazions pal Centenari, e je stade creade la sezion speciâl pes Scuelis "Sul troi di Gjso: la Cjargna e il mont", simpri risiervade ai fruts che a puedin partecipâ cuntun massim di trê dissens peâts ae figure di Gjiso.
Lis oparis a varan di rivâ dentri di Lunis ai 31 di Otubar dal 2016
Fracant chi o podês lei il bant complet
lei online |
|
|
segnaiTsi la date “sunseurope” al torne in curt
dal 1 ai 3 di dicembar, a Udin, l'unic festival european des arts performativis in lenghe minoritarie
Al è rivât une altre volte il moment di SunsEurope, il Festival european des arts performativis in lenghe minoritarie dedicât ae prose, ae poesie, al teatri, aes produzions cinematografichis e a tancj stîi di musiche zovine.
Il Festival al gjolt dal patrocini dal Consei di Europe dongje dal bol EFFE (Europe for Festivals, Festivals for Europe), che la European Festivals Association e assegne aes manifestazions che si metin in mostre pe cualitât artistiche dal program e pal lôr impat significatîf a nivel locâl, nazionâl e internazionâl.
Il program tal detai di SunsEurope 2016 al sarà in linie in curt ma za cumò si pues segnâ la date dal grant event finâl musicâl: Sabide ai 3 di Dicembar li dal Teatri Gnûf “Giovanni da Udine” a laran a sfidâsi artiscj e grups che a rivaran di ogni bande de Europe.
Suns Europe 2016 al è un progjet de Cooperative di Informazion Furlane, metût adun cul jutori de ARLeF, de Regjon FV-J e di Turismo FVG, cu la colaborazion di Punto Zero Societât Cooperative, CEC - Centro Espressioni Cinematografiche di Udin, des associazions Bottega Errante e Il Laboratorio, dal Comun di Udin e dal Teatri Gnûf Zuan di Udin.
Fracant chi o podês sâve di plui
lei online |
|
STANUS DAÛR SU
ARLeF Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane
|
Daûr de leç 196/2003, frache CHI par tirâ vie la tô email dal archivi. Par plui informazions lait a viodi la informative su la Tutele de privacy. |