"suns europe 2015" ai 11 di dicembar il grant finâl cu la musiche di dute europe
A sfidâsi sul palc dal teatri gnûf di udin, i 8 grups selezionâts jenfri i 60 che a àn rispuindût al bant di concors e i 2 vincidôrs de semifinâl Suns Sardigna.
Il calendari di SUNS EUROPE, il prin e unic Festival european des arts performativis in lenghe minoritarie, al jentre tal vîf dal program dedicât a prose, poesie, teatri e a une vore di musiche zovine.
Dopo de Mostre dal Cine, fin ai 7 di Dicembar in program Suns Europe-Sunsûrs, cuntune schirie di apontaments ator pal Friûl e lenghis, peraulis, ideis, libris, storiis, autôrs, viaçs e sunôrs di minorancis linguistichis diviersis. Sabide ai 5 di Dicembar e scomence la sezion dedicade ae musiche che e varà il so colm inte serade dal Festival de cjançon in lenghe minoritarie, Vinars ai 11 di Dicembar li dal Teatri Gnûf "Giovanni da Udine". Sul palc a saran 10 grups, in rapresentance di ancjetantis minorancis linguistichis e l'ospit special Marco Brosolo, cun la complicitât di Davide Toffolo, Dek Ill Ceesa e dal rapper sart Alessio Mura.
La jentrade al spetacul e je libare, ma al è necessari ritirâ i biliets li de bilietarie dal Teatri Gnûf “Giovanni da Udine” o li di Radio Onde Furlane (0432-530614).
Suns Europe 2015 al è un progjet de cooperative Informazione Friulana, metût adun cul jutori de ARLeF e di Turismo FVG e cu la colaborazion dal CEC – Centro Espressioni Cinematografiche di Udine, des associazions Bottega Errante e Il Laboratorio, de cooperative Punto Zero, dal Comun di Udin e dal Teatri Gnûf "Giovanni da Udine".
Fracant chi o podês vê plui informazions
lei online |