“SCUELE D'AVOST”
TRê DîS DI FORMAZION PAR INSEGNANTS DI LENGHE FURLANE
Dai 28 ai 30 di Avost, si tignarà a Davâr (localitât Aplis) la prime edizion di "Scuele d'Avost", un percors di formazion estîf par insegnants, inmaneât dal Centri di documentazion ricercje e sperimentazion didatiche pe scuele furlane Docuscuele, cu la poie de Regjon Autonome Friûl Vignesie Julie, de ARLeF, de Societât Filologjiche Furlane, dal Ufici Scolastic Regjonâl e cul patrocini de UTI de Cjargne e Carnia Musei.
Il cors, increditât daûr des liniis vuide MIUR 2016-2019, al è viert ai insegnants di lenghe furlane de scuele de infanzie, primarie e secondarie di prin grât.
La iniziative e previôt un program articolât cun lezions frontâls di linguistiche, leterature e didatiche in/di lenghe furlane, tignudis di esperts docents de Universitât, e ativitâts laboratoriâls par cognossi e meti in pratiche metodologjiis inovativis.
La partecipazion e je libare e gratuite: si podarà iscrivisi a dut il percors formatîf, dome a une zornade o a une o plui lezions. Lis iscrizions a varan di rivâ dentri dai 11 di Avost; si ricuarde che al è proviodût un numar massim di 60 iscrits.
Lis spesis par durmî e par mangjâ a son a caric di ognidun dai partecipants. Par cui che al volès fermâsi e stâ te stesse struture dulà che si davuelzarà il cors o in struturis dongje, al è pussibil viodi la propueste dal Ufici Turistic di Davâr.
Par informazions: referente dot.e Antonella Ottogalli Centri di documentazion ricercje e sperimentazion didatiche pe scuele furlane tel. 0432 501598 int.5 - info@scuelefurlane.it
Fracant chi, o podês discjamâ i documents par iscrivisi e partecipâ
lei online |