La serie televisive par furlan su sports estrems e sul turisim alternatîf I part: sport
5. +Sklet/XtremeTV
Parecleve a motôr te Val di Incjaroi
Regje di Giorgio Cantoni
Une produzion di Informazione Friulana soc. coop.
Cul finanziament di ARLeF Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane
Dvx 20 minûts – 5 pontadis
La serie televisive +Sklet/XtremeTV e propon un viaç inmagant tra lis dissiplinis sportivis plui origjinâls che si pratichin in Friûl.
Lis escursions inte varietât dai ambients naturâi che a caraterizin il teritori, a puartin i spetatôrs a discuvierzi cinc ativitâts sportivis diferentis, e cun chês si va indentri a plen tal ambient naturâl dulintor e si esplorin lûcs che se no a saressin cuasi inacessibii.
Tra lis particolaritâts dai sports protagoniscj de serie, la “spetacolaritât” e il plen rispiet pal teritori a son i elements che a vegnin fûr des intervistis fatis ai sportîfs e de sperimentazion direte des dissiplinis di bande dai stes presentadôrs dal program.
In ogni pontade, il viaç dentri di un microcosmi fat di personis, lûcs e ativitâts si siere cu la discuvierte di contescj particolârs di ospitalitât turistiche, sedi di un pont di viste culturâl, che di ambient e di teritori.
La trasmission e je caraterizade di un lengaç televisîf svelt e moderni e e je condusude in lenghe furlane.
Parecleve a motôr te Val di Incjaroi
Ta cheste pontade si concedìn une cjalade dal alt sul Friûl midiant des peraulis e des imagjins dal “Fly Team” di Paulâr e dal “Gruppo Volo Nido delle Streghe” di Trep di Cjargne. Une maniere par cognossi il paisaç de Cjargne dal cîl, là che l’aiar ti cjarece la muse e là che la sensazion di libertât e involuce cui che al svole cul parecleve a motôr. La armonie cun se stes e cu la nature dulintor al è il don che ti fâs la pratiche di chest sport che al insiore lis emozions ma che al rapresente ancje – cemût che o viodarìn – un valôr pe coletivitât.
Chiara Di Ronco, Endo Morocutti, Gianluca Di Giorgio, Therry Del Negro, a contin a Paulâr, intal incjant de Val di Incjaroi, lis sensazions dal svol e lis carateristichis dal parecleve a motôr.
Diretôr di produzion: Paolo Cantarutti
Coordenadore de edizion: Federica Vincenti
A presentin: Francesca Battistutta e Cristian Pressacco
Ta cheste pontade:
Chiara Di Ronco
Endo Morocutti
Gianluca Di Giorgio
Therry Del Negro
(www.nidodellestreghe.it)
(Fly Team Paularo)
Trasmetude da RAI 3 Regjonâl intal 2015 e intal 2016.